جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین برند ساعت مچی سوئیسی | ساعت مچی اتوماتیک سوئیسی | قیمت ساعت های سوئیسی

بهترین برند ساعت مچی سوئیسی | ساعت مچی اتوماتیک سوئیسی | قیمت ساعت های سوئیسی

 هنگامی که برای خرید ساعت مارک دار جستجو می کنید، این نکته مطرح است که بهترین برند ساعت مچی سوئیسی چیست. در حالی که بسیاری از مارک‌های ساعت سوئیسی به بازارهای کلکسیونرهای مختلف، خدمات ارائه می‌کنند و همیشه نمی‌توان آن‌ها را با شرایطی یکسان مقایسه کرد، اما می توان بر اساس قیمت ساعت های سوئیسی ، هر یک از انواع ساعت مچی اتوماتیک سوئیسی را در نظر گرفت.

بهترین برند ساعت مچی سوئیسی | ساعت مچی اتوماتیک سوئیسی | قیمت ساعت های سوئیسی

انواع ساعت مچی اتوماتیک سوئیسی

در حالی که مارک‌ها، پیوسته از تبلیغات خودداری نمی‌کنند، اما هنگام خرید ساعت مچی با برند معتبر، به ترجیحات شخصی افراد باز می گردد. در این جا می توانید انواع ساعت مچی اتوماتیک سوئیسی را در مدل های مختلف و جذاب مشاهده کرده و مطابق با بودجه و اولویت های خود، آن ها را تهیه کنید.

Patek Philippe :

در هر بررسی در مورد مارک ‌های ساعت سوئیسی و بهترین برند ساعت مچی سوئیسی ، Patek Philippe همیشه مطرح است. این شرکت در سال 1831 توسط Antoni Patek و Franciszek Czapek با نام Patek، Czapek & Cie تأسیس شد و قبل از اینکه به Patek Philippe تبدیل شود، مانند امروز، روند طولانی را طی کرد.

معروف ترین ساعت پتک فیلیپ ناتیلوس آنهاست که در سال 1976 منتشر شد. در حالی که Patek Philippe در ابتدا به شدت شکست خورد، اما تولید آن متوقف نشده و به یکی از خواستنی ترین ساعت های جهان است. ناتیلوس با دستبند یکپارچه، قاب متمایز و فهرست چشمگیر ویژگی ها، به عنوان یکی از بهترین ساعت مچی اتوماتیک سوئیسی در تمام دوران شناخته شود که با قیمت ساعت های سوئیسی قابل قبولی عرضه شده است.

ساعت مچی Blancpain :

Blancpain که در سال 1735 توسط Jehan-Jacques Blancpain تأسیس شد، قدیمی ترین سازنده ساعت در جهان و از بهترین برند ساعت مچی سوئیسی است. در حالی که Blancpain در تمام تاریخ خود فعال نبوده است، هنوز هم تجربه این برند را در ساخت ساعت های خوب به نمایش می گذارد. Blancpain مالکان متعددی را پشت سر گذاشته است و دوران چالش برانگیزی را در طول بحران کوارتز سپری کرده است، اما برای حفظ موقعیت خود به عنوان یکی از بزرگترین برندهای جهان دوباره بازگشته است. موفق ترین مدل Blancpain باید ساعت غواصی Fifty-Fathoms باشد.

Vacheron Constantin :

یکی از قدیمی ترین برند ساعت مچی اتوماتیک سوئیسی در جهان، Vacheron Constantin  است که در سال 1755 در کانتون سوئیس ژنو تاسیس شد. شهرت Vacheron Constantin به عنوان یکی از بهترین ساعت سازان در جهان واقعاً شایسته است. آنها با شهرت چشمگیر و شایسته ای در گذشته مورد تایید افراد برجسته، اعضای خانواده سلطنتی و سایر پوشندگان برجسته قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین برند ساعت مچی سوئیسی | ساعت مچی اتوماتیک سوئیسی | قیمت ساعت های سوئیسی

قیمت ساعت های سوئیسی

یکی از معروف‌ترین ساعت‌های آن‌ها Overseas است که از مدل قبلی  آن‌ها که در سال 1977 در پاسخ به رویال اوک Audemars Piguet عرضه شد، مشتق شده است. این یکی از بهترین ساعت‌های ورزشی و از بهترین برند ساعت مچی سوئیسی در بازار است. در نظر داشته باشید که می توانید قیمت ساعت های سوئیسی را از طریق آریا زمان، نمایندگی انحصاری و رسمی ساعت های اورجینال دریافت کنید.

Audemars Piguet :

Audemars Piguet که در سال 1875 توسط دوستانش Jules Audemars و Edward Piguet تأسیس شد، به یکی از مشهورترین تولید کنندگان ساعت در جهان تبدیل شده است. با توجه به ساعت‌سازان با استعداد هر دو بنیان‌گذار آن، منطقی است که سنت ساخت ساعت‌های نفیس در طول تاریخ این برند انجام شده باشد. Audemars Piguet یکی از بهترین برند ساعت مچی سوئیسی شناخته شده است. برترین ساعت Audemars Piguet، رویال اوک می باشد که به عنوان اولین ساعت لوکس اسپرت تا کنون مطرح بوده است. برای اطلاعات بیشتر، مقاله ساعت های مارک و لاکچری سوئیسی را مطالعه کنید. 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

 

 

به این مطلب امتیاز دهید
پیمایش به بالا