جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ساعت فردریک کنستانت Frederique Constant​

ساعت فردریک کنستانت یکی از معروف ترین ساعت های مچی در دنیا است که طرفداران زیادی نیز در کشورمان دارد.  آریا زمان ، به عنوان نمایندگی انحصاری برند فردریک کنستانت، می تواند تنوع محصولات بالایی را در انواع ساعت  مردانه و زنانه ، در اختیار شما قرار دهد. می توانید قیمت ساعت فردریک کنستانت را از آریا زمان به عنوان نمایندگی  فردریک دریافت کنید. تمامی این ساعت ها، دارای گارانتی فردریک کنستانت است.

محصولات ساعت مچی برند فردریک کنستانت

آریازمــان؛ نماینــده انحصــاری ســـاعت‌های فردریک کنســـتانت در ایــران

منتخب ساعت ها

COLLECTION
FC-282AS5B4
FC-718NRWM4H9
FC-310MPWD2NH4B
FC-240ND2NH6B
ساعت
ساعت

گارانتی فردریک کنستانت Frederique Constant

نام خریدار*
MM slash DD slash YYYY
فایل ها را به اینجا بکشید
Max. file size: 1 MB.
    نام فروشنده*
    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    USE OUR STORE LOCATOR TO FIND YOUR NEAREST RETAILER

    نمایندگی فردریک کنستانت در ایران

    نمایندگی ساعت فردریک کنستانت در ایران یک واقع در پاسداران، بوستان هفتم، پلاک 139 طبقه چهـارم است که به فروش و خدمات پس از فروش ساعت‌های این برند معتبر و محبوب می‌پردازد. این ساعت، یکی از برندهای معروف و با سابقه در صنعت ساعت‌سازی است و به تولید انواع ساعت‌های لوکس با طراحی‌های زیبا و کیفیت بالا مشهور است.

    نمایندگی فردریک کنستانت در ایران امکان دسترسی به این ساعت‌های برتر را برای علاقمندان و عشاق هنر ساعت‌سازی فراهم می‌کند. با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، نمایندگی فردریک کنستانت در ایران قادر است به مشتریان خدمات مشاوره‌ای و پشتیبانی فنی ارائه دهد و همچنین با ارائه تعمیرات و خدمات پس از فروش متمرکز بر رضایت مشتری، اعتماد مشتریان را با  ارائه گارانتی فردریک کنستانت به خود جلب نماید.

    ساعت مچی فردریک کنستانت MANUFACTURE

    مجموعه ساعت Frederique کالکشن Manufacture که به طور کامل توسعه یافته، تولید، مونتاژ و تنظیم آن در کارگاه های برند فردریک کنستانت قرار گرفته است، چراغ راه دانش فنی و تخصص مکانیکی برند Frederique Constant است. فرآیند تولید آن به کار گسترده ای نیاز دارد و بیشتر با دست انجام می شود، تا لذت خالص خبره های ساعت سازی با کیفیت بالا را جلب کند. ضمن آنکه می توان گارانتی فردریک کنستانت را نیز دریافت نمود.

    قیمت ساعت Frederique HIGHLIFE

    برند Frederique Constant اولین ساعت های هایلایف را معرفی کرده است. Maison طراحی نمادین را احیا کرده و این مجموعه از انواع ساعت مچی زنانه را با منحنی های قاطعانه مدرن که ریشه در قرن بیست و یکم دارد، دوباره معرفی کرد. به دلیل محبوبیتش، الهام‌بخش مجموعه‌ای جذاب برای زنان بود که برای علاقه‌مندان به ساعت‌سازی، رونمایی شد.

    اولین قطعه از این مجموعه جدید Highlife Ladies Automatic Sparkling از برند فردریک کنستانت است که برای زنان مدرنی در نظر گرفته شده است که به دنبال ظرافت بی نظیر و اکسسوری هستند که می توانند زندگی روزمره خود را بدون قربانی کردن جذابیت، ظرافت یا اصالت دنبال کنند. این ساعت های فوق العاده را از آریا زمان، به عنوان نمایندگی فردریک کنستانت تهیه کنید. قیمت ساعت  فردریک کنستانت مدل HIGHLIFE در آریا زمان به عنوان نمایندگی فردریک، مناسب ارائه می شود. گارانتی فردریک کنستانت نیز هنگام خرید در نظر گرفته می شود.

    ساعت YACHT TIMER

    برند فردریک کنستانت Frederique Constant مجموعه کالکشن YACHT TIMER خود را ارائه کرده است. با استقبال از انواع ساعت Frederique GMT و مدل‌های شمارش معکوس Regatta تایمر، بخشی از تاریخ و ریشه هلند را زنده کرده است. ساعتی با امضای  این برند، در اوایل سال 1997 به تحریک یکی از بنیانگذاران آن پیتر استاس که علاقه زیادی به دریانوردی دارد، به مجموعه های Maison پیوست که نگاهی تازه به قایقرانی در ساعت‌سازی Yacht Timer Regatta Countdown داشته و یک محصول فنی برجسته را ارائه می‌دهد که در بین طرفداران قایق‌رانی و مسابقات قایق‌رانی محبوبیت دارد. این ساعت ها دارای شمارش معکوس برای شروع مسابقه است . قیمت و گارانتی فردریک کنستانت را از آیا زمان به عنوان نمایندگی فردریک بخواهید.

    ساعت فردریک کنستانت HEALEY

    برند Frederique Constant در سال 2004 همکاری مناسبی را با آستین-هیلی را آغاز کرد و از آن زمان، ساعت های زیادی با موضوع مسابقه و اتومبیل ساخته شدند. این برند فردریک کنستانت ، آخرین Vintage Healey Automatic خود را در سال 2018 راه اندازی کرد. دو سال بعد، آنها دو مدل، یکی با صفحه سبز مسابقه بریتانیایی و دیگری با صفحه رزگلد و ملایم عرضه کردند.

    Vintage Healey Automatic در یک قاب کلاسیک استیل ضد زنگ با روکش طلای رز عرضه می شود. ساعت با سطوح نرم و گرد طراحی شده است. کل ظاهر خنثی است و یک ظرافت کلاسیک در این ساعت Frederique گنجانده شده است. می توان این ساعت را  از آریا زمان به عنوان نمایندگی فردریک و همراه با گارانتی فردریک کنستانت تهیه کرد.

    ساعت فردریک کنستانت مدل کلاسیک

    ساعت Frederique مدل SLIMLINE

    ظرافت شکل، بی زمانی سبک، هماهنگی منحنی ها، همه چیز باعث می شود تا هر یک از این ساعت های برند فردریک کنستانت ، به یک تعبیر مدرن کلاسیک تبدیل شوند.  در سال 2016، سازنده ساعت سوئیسی برند Frederique Constant در حال غنی‌سازی و تثبیت مجموعه Slimline خود بود که در طول سال‌ها با ضربان قلب خودکار، Slimline به نمادی از برند تبدیل شده است.

    در میان انواع ساعت این برند، ظرافت مطلق این سه مدل کاملا جدید به دلیل خطوط ناب و کیفیت طراحی آنهاست که یکی از باریک ترین مدل های ساعت Frederique Constant است. در واقع این ساعت‌های جدید با قاب 40 میلی‌متری خود که در فولاد ضد زنگ صیقلی یا روکش رزگلد مجلل موجود است، کاملاً مردانه هستند و در مچ هر مردی شیک به نظر می‌رسند. می توانید آن را همراه گارانتی فردریک کنستانت از آریا زمان ، به عنوان نمایندگی فردریک بخواهید.

    ساعت فردریک کنستانت مدل اسلیم لاین

    ساعت Frederique مدل CLASSICS

    خطوط خالص و طراحی جاودانه از ویژگی های هر ساعت برند فردریک کنستانت در مجموعه کلاسیک آن است. ویژگی های دیگری که هرگز از مد نمی افتد عبارتند از قابلیت اطمینان و دوام که می توانید در ساعت  مدل  CLASSICS بیابید.

    هر ساعت در مجموعه کلاسیک با دقیق ترین استانداردها مهندسی شده است. برند Frederique Constant به‌خاطر قطعات زمانی کلاسیک و تصفیه‌شده‌اش با ارزش استثنایی شناخته می‌شود. خطوط تمیز و ظاهر کلاسیک از ویژگی های هر ساعت در این مجموعه طراحی شده است. قیمت ساعت مچی فردریک کنستانت را در آریا زمان به عنوان نمایندگی فردریک، با شرایطی ایده آل و همراه با گارانتی فردریک کنستانت خواهید داشت.

    ساعت Frederique Consant مدل RUNABOUT

    برند Frederique Constant ساعت های فردریک کنستانت با مدل Runabout را به بازار راهی کرده است. از سال 2009، برند فردریک کنستانت با انجمن تاریخی ریوا همکاری می‌کند. این انجمنی مستقر در میلان است که در سال 1988 تأسیس شد و به حفظ و بازسازی قایق‌های کلاسیک Runabout که توسط علاقه‌مند قایق‌رانی، آقای کارلو ریوا، طراحی شده بودند، اختصاص داشت. برای جشن گرفتن این همکاری، فردریک کنستانت هر سال یک ساعت رانابوت با نسخه محدود با الهام از قایق های جاودانه رانابوت دهه 1920 تولید می کند. انواع ساعت این برند را در آریا زمان دنبال کنید. گارانتی فردریک کنستانت را از کارشناسان آریا زمان به عنوان نمایندگی فردریک بخواهید.

    ساعت Frederique زنانه LADIES AUTOMATIC

    مجموعه Frederique Constant Ladies Automatic برای بانوان طراحی شده است.  ساعت Frederique زنانه با مدل LADIES AUTOMATIC دارای طراحی کلاسیک و ظریف، زنانه و پیچیده است. این ساعت‌های مکانیکی خوب با شور و شوق ساخته شده‌اند تا ارزش‌ها و آرزوهای زنان مدرن را منعکس کنند.

    برند Frederique Constant از محصولات جدید خود به مجموعه کلاسیک و زنانه Ladies Automatic صحبت می کند. شش مدل جدید در مجموعه نمادین Ladies Automatic  از برند فردریک کنستانت ، کاملاً با شکل قاب جدید و ترکیب‌های رنگی جدید طراحی شده‌اند. آنها با خطوط ظریف و تزئینات و رنگ های زیبای خود، متمایز می شوند. می توانید از آریا زمان به عنوان نمایندگی فردریک، گارانتی  فردریک کنستانت را دریافت کنید.

    شرکت فردریک کنستانت

    Frederique Constant یک تولید کننده ساعت های لوکس سوئیسی نسبتاً جدید است که در سال 1988 توسط کارآفرین هلندی پیتر استاس و آلتا استاس باکس تأسیس شد. ماموریت آن ها تولید ساعت های مکانیکی سوئیسی با قیمت های قابل دسترس بود.  اولین ساعت های برند فردریک کنستانت در سال 1992 راه اندازی شد، در میان انواع ساعت فردریک کنستانت ، مجموعه ای از شش مدل با حرکات سوئیسی که دارای طراحی بی نظیری بود. تصویر مقابل مجموعه فردریک در سوئیس می باشد

    شرکت فردریک کنستانت

    برند فردریک کنستانت که تنها 30 سال پیش توسط پیتر و آلتا استاس ایجاد شد، برای ساخت ساعت‌های زیبا با پیچیدگی‌های جالب و جذابیت لوکس با قیمت‌های مناسب، شهرت بین‌المللی به دست آورد. برندFrederique Constant در حال حاضر یک تولیدی معتبر است که می تواند تولیدات خود را از ساعت های اتوماتیک کلاسیک گرفته تا قطعات بسیار پیچیده ارائه نماید. آریا زمان به عنوان نمایندگی فردریک مدل های مختلف این برند را ارائه می کند. ضمن آنکه به راحتی می توان گارانتی فردریک کنستانت را نیز از آریا زمان به عنوان نمایندگی فردریک دریافت کرد.

    Frederique Constant یک تولید کننده ساعت های لوکس سوئیسی نسبتاً جدید است که در سال 1988 توسط کارآفرین هلندی پیتر استاس و آلتا استاس باکس تأسیس شد. ماموریت آن ها تولید ساعت های مکانیکی سوئیسی با قیمت های قابل دسترس بود.  اولین ساعت های برند فردریک کنستانت در سال 1992 راه اندازی شد، مجموعه ای از شش مدل با حرکات سوئیسی که دارای طراحی بی نظیری بود.

    تنها دو سال بعد در سال 1994، مدل Heart Beat به عنوان یکی از مدل های امضای این برند معرفی شد. چرخ تعادل از طریق یک دهانه در صفحه، نمایش داده می شد، یک زیبایی شناسی محبوب که اکنون در سراسر صنعت کپی شده است. در سال 2004، Heart Beat کالیبر FC 910 به عنوان اولین حرکت داخلی راه اندازی شد و این شرکت را به عنوان یک تولید کننده معرفی کرد.

    در طی سه دهه، برند Frederique Constant با حداقل 15 حرکت داخلی، به سرعت گسترش یافت و حتی ساعت‌های آلپینا را در سال 2002 خریداری کرد. فردریک کنستانت اکنون یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Citizen Watch است. پس از اینکه در سال 2016 به همراه آلپینا و دموناکو خریداری شد.

    این شرکت در تمامی مراحل تولید ساعت Frederique Constant از طراحی اولیه تا مونتاژ نهایی و کنترل کیفیت شرکت دارد. ساعت Frederique  از سال 2004، 24 نسخه مختلف، کالیبرهای داخلی را توسعه، تولید و مونتاژ می کند. کیفیت بالا و ظاهر زیبای این ساعت ها به همراه گارانتی فردریک کنستانت که دوام آن را تضمین می کند، باعث محبوبیت بیشتر این برند شده است. می توانید این ساعت ها را از آریا زمان به عنوان نمایندگی فردریک خریداری کنید.

    در سال 2015 این برند، اولین ساعت هوشمند ساعتی ساخت سوئیس را معرفی کرد که توسط MMT SwissConnect پشتیبانی می‌شد و کاملاً با صفحه آنالوگ نمایش داده می گردید و بدین ترتیب یک دسته ساعت کاملاً جدید در صنعت ساعت سوئیس ایجاد کرد که بر توسعه برند ، تاثیرگذار بوده است.

    هر ساعت به صورت دستی، با جدیدترین تجهیزات و کنترل های گسترده مونتاژ می شود تا حداکثر کیفیت و دوام را تضمین کند. برند فردریک کنستانت از نوآوری برای ارائه خلاقیت و ارزش استقبال می کند. ساعت Frederique Constant مظهر چهره ای کلاسیک به همراه طراحی ظریف جاودانه است. هر ساعت منحصر به فرد برند Constant Frederique، سطح قابل توجهی از کار گسترده، فداکاری و زمان را در هر ساخته ارائه می کند.

    تولید قطعات، مونتاژ کالیبر و ساخت ساعت، همگی بخش‌های مستقلی در دفتر مرکزی فردریک کنستانت هستند و بر مسئولیت آن‌ها برای ارائه بالاترین کیفیت محصولات به پایگاه مشتریان خود تأکید زیادی دارند. هر کارگر فردی در کارخانه ساعت سازی فردریک کنستانت به شدت با ایده های طراحی و پایه های هر طرح درگیر است.

    برند فردریک کنستانت ، اخلاق قوی ای دارد که حول اهمیت مشارکت های تیم خود، هم از نظر بصری و هم از نظر صوتی می چرخد، زیرا اعتقاد بر این است که این راه باعث برانگیختن اشتیاق و یک محیط کاری پربار است که برای همه سودآور است. طراحان داخلی به صورت گرافیکی لایه به لایه از اجزا و مواد اضافه می کنند تا به تدریج خطوط مشخصات نهایی را شکل دهند.

    بسیاری از جزئیات تزیینی دقیق به تک تک قطعات ساعت قبل از مونتاژ توسط تکنسین های متخصص ساعت در شرکت ساعت Frederique با دست انجام می شود و اطمینان حاصل می کند که این مرحله حساس و تعیین کننده با توجه به جزئیات و نهایت دقت انجام می شود. همین امر باعث شده است که به راحتی گارانتی فردریک کنستانت را آریا زمان به عنوان نمایندگی فردریک ارائه کند.

    مجموعه Frederique Constant Classics ترکیبی از قطعات برجسته و نمادین را ارائه می دهد که با قاب های فولادی ضد زنگ با روکش طلای زرد در برخی طرح ها ادغام شده اند. برخی دیگر ظاهری ساده تر دارند. مجموعه Vintage Rally میزبان سه مجموعه فرعی است که همگی دارای دست‌ سازهای سنتی تمیز و صفحه‌ای آرام بر روی رنگ‌های نقره‌ای در مدل های متنوع مردانه و زنانه در برند فردریک کنستانت هستند که همراه با گارانتی فردریک کنستانت عرضه میشوند.

    این در  برند شناخته شده سوئیسی، یک انتخاب طبیعی برای پوشیدن حرفه‌ای یا روزمره است. ساعت های Frederique Constant رضایت شما را در سطوح مختلف ارائه می دهند. خواه ساعتی باشد که برای یک مجلس رسمی پوشیده شود، یا یک همراه معمولی هر روز، هر ساعت مظهر لوکسی است که با عملکرد عملی همراه شده است و بازتابی واقعی از پیام فلسفی برند فردریک کنستانت است که آشکار می شود. این ساعت ها همراه نمایندگی فردریک عرضه می شوند.

    ساعت Frederique Constant در سه دهه پیشین، توانسته است به خوبی قدرت و نفوذ خود را در بازار بیشت رکرده و مدل هایی لوکس و جذاب را ارائه نماید. این شرکت ممکن است در مقایسه با دیگر همتایان شرکت ساعت سازی سوئیسی خود که اکثر آنها بیش از یک قرن فعالیت می کنند، قدیمی نباشد، اما این شرکت ثابت کرد که از همان ابتدا در ساخت ساعت نیز متخصص هستند. البته در سال 2016، ساعت ساز ژاپنی و برند الکترونیک سیتیزن این شرکت را تصاحب کرد.

    دفتر مرکزی این شرکت در Plan-les-Ouates، یک ملک 3200 متر مربعی است که ساعت‌ها از جابجایی و مونتاژ گرفته تا کنترل کیفیت، در آن مونتاژ می‌شوند. همچنین یک مرکز در ژنو وجود دارد. طبق وب سایت این برند، فرآیند ساخت ساعت Frederique Constant با بحث و گفتگو بین کارمندان بخش های مختلف مانند فروش، بازاریابی و کارگاه ها آغاز می شود.

    در برند فردریک کنستانت ، هنگامی که کارمندان با طوفان فکری و بحث های اولیه به پایان رسیدند، طراحان ایده ها را ترسیم کرده و مشخصات ساعت را برنامه ریزی می کنند. سپس، تیم آماده شروع کار بر روی نمونه اولیه خواهد بود. در طول فرآیند توسعه یک ساعت، این شرکت از فناوری برای توسعه چشم انداز استفاده می کند. به طور خاص، یک نرم افزار طراحی کامپیوتری وجود دارد. سپس طراح مدل را، جزء به جزء، لایه به لایه می سازد. از همین روست که گارانتی فردریک کنستانت اعتبار بالایی دارد.

    برند Frederique Constant طیف گسترده ای از ساعت ها را برای انتخاب دارد که در مدل های مردانه و زنانه موجود است. ساعت مچی مردانه بند چرمی صفحه نقره ای Frederique Constant Classics FC316MC5B9 یکی از مجموعه ساعت های برند فردریک ثابت است که دارای خطوط تمیز و ظاهری کلاسیک است. ساعت هایی که به راحتی می توانید آن ها را با هر لباسی ست کنید.

    یکی از مدل هایی که زیبایی شناسی این مجموعه را در بر می گیرد، ساعت اتوماتیک FC-316MC5B9، ساعت 37.5 میلی متری طلایی جامد با حرکت خودکار و ذخیره انرژی 38 ساعته است. این ساعت ، در مجموع 26 جواهر و یک کریستال یاقوت کبود محدب دارد. یک نمایشگر تاریخ در ساعت وجود دارد و دستبند آن از پوست تمساح است. این سبک دارای نشانگرهای ساعت اعداد رومی و نشانگرهای شاخص است.

    این در حالی است که ساعت مردانه ساعت نقره ای کلاسیک Frederique Constant Classics FC-335MC4P5 نیز از دیگر ساعت های فوق العاده برند فردریک کنستانت است. مجموعه Classics همچنین شامل ساعت Heart Beat Moonphase است که دارای ویژگی های فاز ماه، دقیقه، ثانیه، ضربان قلب و نشانگر تاریخ است. این ساعت 40 میلی‌متری با نشانگرهای اعداد رومی دارای یک بدنه استیل ضد زنگ با روکش طلای زرد با کریستال یاقوت کبود و یک بند چرمی است.  

    در میان ساعت های این برند، همچنین ساعت مردانه اتوماتیک Geneve Classic Tourbillon Manufacture (QP) FC-975S4H9 نیز مطرح است. این محصول برند Frederique Constant دارای حرکات داخلی است. این ساعت‌ها برای اولین بار در سال 2001 معرفی شدند و کالیبر FC-9xx پیشرفته هستند. مکانیسم دقیق این ساعت ها توسط توربیلون که طبق یک فرآیند صنعتی تا کوچکترین جزئیات ساخته شده است، ممکن شده است.

    یکی از ساعت‌هایی با این مکانیزم چشمگیر، Classic Tourbillon Perpetual Calendar Manufacture FC-975S4H6 است که یک نسخه محدود با تنها 88 قطعه است. این یکی دارای کالیبر FC-975 Manufacture، یک توربیلون خودکار و یک تقویم دائمی است. این ساعت Frederique   چهل و دو میلی متری در مجموع دارای 33 نگین است و دارای بدنه 3 قسمتی از جنس استیل ضد زنگ است. می توانید برای دریافت اطلاعاتی کامل تر ، با آریا زمان به عنوان نمایندگی فردریک در ارتباط باشید و ساعت مورد نظر را با گارانتی فردریک کنستانت تهیه کنید.

    برای مشاهده قیمت ساعت فردریک کنستانت اتوماتیک وارد لینک زیر شوید

    قیمت ساعت اتوماتیک

    قیمت ساعت های فردریک زنانه و مردانه در فروشگاه اینترنتی آریا زمان نمایندگی انحصاری برند فردیک در کشور را میتوانید از طریق لینک های زیر مطلع شوید

    قیمت ساعت مردانه

    قیمت ساعت زنانه

     

     ساعت فردریک کنستانت: کمال زیبایی و دقت در یک قطعه هنری

    معرفی برند فردریک کنستانت

    در دنیای مدرن امروز، ساعت‌ها نه تنها یک ابزار برای نشان‌دادن زمان هستند، بلکه یک نماد طراحی و ذوق هستند. از بین بسیاری از برندهای معتبر و محبوب، برند فردریک کنستانت یکی از نام‌هایی است که برتری و اعتبار خاص خود را در دنیای ساعت‌سازی به خود اختصاص داده است. این برند سوئیسی با سابقه‌ی بیش از ۳۰۰ سال در زمینه‌ی ساخت ساعت‌های لوکس، نامی آشنا و مورد احترام در صنعت است.

    ارزش‌ها و فلسفه‌ی برند

    فردریک کنستانت همواره بر ارزش‌های اصیل و اخلاقی ساعت‌سازی تاکید داشته است. کمپانی تلاش می‌کند تا ساعت‌هایی را ارائه دهد که نه تنها به عنوان یک ابزار برای نمایش زمان استفاده شوند، بلکه به عنوان یک قطعه هنری مورد ارزش و ارادت قرار گیرند. برند فردریک کنستانت از طراحی‌های ساده و زیبا برخوردار است که از جزئیات دقیق و کیفیت بالا برخوردارند.

    ارتقاء هنر صنعت ساعت‌سازی

    برند فردریک کنستانت به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت ساعت‌سازی شناخته می‌شود. این کمپانی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و کارکردهای مکانیکی پیشرفته، به ارتقاء هنر صنعت ساعت‌سازی کمک می‌کند. طراحی‌های شگفت‌انگیز و نوآورانه‌ی فردریک کنستانت باعث می‌شود که هر ساعت این برند یک اثر هنری بی‌نظیر و ارزشمند باشد.

    کیفیت بی‌نظیر

    یکی از ویژگی‌های برجسته برند فردریک کنستانت، کیفیت بی‌نظیر محصولات آن است. این برند تضمین می‌کند که هر ساعت تحت کنترل کامل کیفیت قرار می‌گیرد و از مواد باکیفیت و مرغوب تولید می‌شود. به کارگیری مهارت‌های ساعت‌سازی ارزشمند و استفاده از بهترین قطعات و قابلیت‌ها در ساعت‌های مچی فردریک کنستانت، این برند را به یکی از مطمئن‌ترین و بهترین انتخاب‌ها در دنیای ساعت‌های لوکس تبدیل کرده است.

    نگاهی به محصولات فردریک کنستانت

     خانواده کلکسیون‌ها

    برند فردریک کنستانت با ارائه‌ی محصولات متنوع در خانواده‌های مختلف، به انتخاب گسترده‌تری برای علاقه‌مندان به ساعت‌های لوکس می‌اندیشد. هر کلکسیون از طراحی منحصر به فردی برخوردار است که از سلیقه‌ها و نیازهای مختلف استفاده می‌کند.

    کلکسیون کلاسیک

    این کلکسیون با طراحی‌های ساده و زیبا از جنس استیل یا چرم ارائه می‌شود. ساعت‌های این کلکسیون از جزئیات دقیق و شیوه‌ی سنتی ساخته می‌شوند و به عنوان یک قطعه کلاسیک و انسانی برجسته‌اند.

    کلکسیون اسپرت

    برند فردریک کنستانت با این کلکسیون به سمت ساعت‌های اسپرت و جوانانه گام برداشته است. این ساعت‌ها با طراحی مدرن و جذاب از جنس جعبه‌های استیل یا مواد مقاوم معرفی می‌شوند و از ویژگی‌های مکانیکی پیشرفته‌ای بهره می‌برند.

    کلکسیون لوکس

    این کلکسیون به عنوان نمادی از لوکسی که برند فردریک کنستانت ارائه می‌دهد، طراحی شده است. ساعت‌های این کلکسیون با استفاده از جنس‌ها و مصالح با ارزش ارائه می‌شوند و از طراحی‌ها و جزئیات هنری منحصر به فردی برخوردارند.

    هنر دقت در مکانیک

    یکی از جذابیت‌های بزرگ ساعت‌های فردریک کنستانت، هنر دقت در مکانیک آن‌ها است. این برند از آخرین تکنولوژی‌های مکانیکی و خلاقیت‌های هنری برای طراحی ساعت‌هایی استفاده می‌کند که عملکرد بسیار دقیقی دارند و همچنین به چشم نیکو دیده می‌شوند. این هنر دقت در ساعت‌سازی باعث می‌شود که هر یک از محصولات فردریک کنستانت یک شاهکار مکانیکی و هنری باشد.

    تراکم ارزش‌های فردریک کنستانت

    استفاده از مواد باکیفیت، طراحی‌های هنری، دقت در مکانیک، و انتقال ارزش‌های اخلاقی و اصیل ساعت‌سازی، به برند فردریک کنستانت امکان می‌دهد تا در بازار رقابتی ساعت‌های لوکس به عنوان یک نام مورد اعتماد و ارزشمند شناخته شود.

    نهایتاً، ساعت فردریک کنستانت

    ساعت های مچی فردریک کنستانت نه تنها یک ابزار برای نمایش زمان است، بلکه یک نماد از زیبایی، دقت، و هنر در ساعت‌سازی می‌باشد. از کلکسیون‌های کلاسیک و لوکس گرفته تا اسپرت، هر ساعت این برند به خودی خواهد داشت که یک شاهکار هنری است.

    با محصولات فردریک کنستانت، شما می‌توانید از کیفیت بی‌نظیر و طراحی‌های هنری لذت ببرید و به عنوان یک عشق جدید به دنیای ساعت‌های لوکس خویش را بازنگری کنید.

    بنابراین، اگر به دنبال یک ساعت با کیفیت بالا، طراحی زیبا و دقت فوق‌العاده هستید، بهترین انتخاب خود را با ساعت مچی فردریک کنستانت خواهید داشت.

    تاریخچه‌ی برند فردریک کنستانت

    برند فردریک کنستانت در سال ۱۷۸۵ توسط فردریک کنستانت استادنیتز (Frederique Constant ) در کشور بلژیک تأسیس شد. او از زمان کودکی علاقه‌مند به هنر ساعت‌سازی بود و با تلاش و همت، برندی از نام خود به عنوان یکی از برندهای برجسته‌ی صنعت ساعت‌سازی بوجود آورد.

    با گذر زمان و بازاریابی مناسب، فردریک کنستانت توانست جایگاه مرموز خود را در صنعت ساعت‌سازی به تدریج افزایش دهد. از ابتدا، برند فردریک کنستانت تمرکز خود را بر روی کیفیت بی‌نظیر، طراحی‌های هنری، و استفاده از مواد باکیفیت قرار داد و این استراتژی به موفقیت و شهرت برند کمک کرد.

    ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی

    برند فردریک کنستانت همواره به ارتقاء ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی اهمیت داده است. این ارزش‌ها به همراه هنر دقت در ساعت‌سازی، برند را از دیگر رقبا متمایز می‌کند. فردریک کنستانت به‌عنوان یک برند بلژیکی، از طراحی‌های کلاسیک اروپایی الهام گرفته و ارزش‌های اصیل و زیبایی‌های هنری را در محصولات خود جاری می‌سازد.

    تکنولوژی‌های مکانیکی نوین

    برند فردریک کنستانت در کنار هنر دقت، از تکنولوژی‌های مکانیکی نوین نیز بهره می‌برد. این ترکیب منحصر به فرد از هنر و تکنولوژی باعث می‌شود که ساعت‌های فردریک کنستانت به یک آثار هنری ارزشمند تبدیل شوند. از موتورهای معتبر تا جزئیات زیبا، همه‌ی عناصر ساعت‌ های فردریک کنستانت با هم ترکیب می‌شوند تا کارهایی بی‌نظیر به وجود آورند.

    ساعت Frederique Constant: یک نماد از لوکسی و زیبایی

    هر ساعت فردریک کنستانت نه تنها یک قطعه‌ی زمان‌نما است، بلکه یک نماد از لوکسی، زیبایی و هنر در ساعت‌سازی است. از طراحی‌های کلاسیک و جذاب گرفته تا مدل‌های اسپرت و مدرن، همه‌ی ساعت‌های این برند از جزئیات ظریف و دقت مکانیکی برخوردارند.

    در کل، با انتخاب ساعت از برند فردریک کنستانت، شما به یک عالمه از هنر، کیفیت، و زیبایی دست پیدا می‌کنید. این برند تلاش می‌کند تا احساس رویایی از زمان را در دل شما به وجود بیاورد و شما را در هر لحظه‌ی زندگی به همراه خود داشته باشد.

    پس، بی‌تردید با ساعت Frederique Constant، شما می‌توانید از زیبایی و هنر در هر لحظه‌ی زندگی خود لذت ببرید.

    کیفیت کار ساعت مچی از جمله جنبه‌های مهم و حیاتی در انتخاب یک ساعت معتبر و قابل اعتماد است. ساعت Frederique Constant یک برندی است که از همواره به کیفیت بالا و استفاده از مواد باکیفیت تاکید می‌کند و به همین دلیل محصولاتش به یکی از برترین انتخاب‌ها در صنعت ساعت‌سازی تبدیل شده‌اند.

    کیفیت کار ساعت مچی برند فردریک کنستانت از چند جنبه مهم تشکیل شده است:

    1. جزئیات دقیق: ساعت‌ های مچی برند فردریک کنستانت با دقت بسیار بالا طراحی و ساخته می‌شوند. جزئیات مکانیکی، اعداد و نمایش‌دهنده‌ها به صورت دقیق و شیوا در هر محصول اجرا می‌شوند.

    2. مواد باکیفیت: از طراحی‌های داخلی تا جعبه‌ها و بندها، از مواد با کیفیت و مرغوب استفاده می‌شود. این مواد مقاومت و استحکام بالا را به ساعت می‌بخشند که به معنای طول عمر بلندتر و دوام بیشتر برای محصولات است.

    3. تکنولوژی مکانیکی پیشرفته: ساعت‌ های فردریک کنستانت از آخرین تکنولوژی‌های مکانیکی و کارکردهای پیشرفته بهره می‌برند. این تکنولوژی‌ها باعث می‌شوند که ساعت‌ها دارای دقت و عملکرد بی‌نظیری باشند.

    4. تضمین کیفیت: برند فردریک کنستانت تضمین می‌کند که هر ساعت تحت کنترل کامل کیفیت قرار می‌گیرد و هیچ محصولی با عیب تولید نمی‌شود. این تضمین به خریداران اطمینان می‌دهد که محصولی با کیفیت عالی در اختیار دارند.

    5. تراکم تجربه: با بیش از ۳۰۰ سال سابقه در صنعت ساعت‌سازی، فردریک کنستانت از تجربه و تخصص زیادی در طراحی و تولید ساعت‌های لوکس بهره می‌برد. این تجربه باعث می‌شود که هر ساعت با دقت و دانش بالا طراحی و ساخته شود.

    به طور کلی، کیفیت کار ساعت‌ های فردریک کنستانت از جمله ویژگی‌های برجسته‌ای است که این برند را از دیگر رقبا متمایز می‌کند و به عنوان یک انتخاب مطمئن برای علاقه‌مندان به ساعت‌های لوکس و هنری معرفی می‌کند.

     

    ساعت‌های مچی با استفاده از مکانیزم‌های مختلف کار می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نوع مکانیزم‌ها که در بسیاری از ساعت‌های مچی استفاده می‌شود، مکانیزم مکانیکی و خودکار می‌باشد. این نوع مکانیزم به عنوان یکی از پیچیده‌ترین و دقیق‌ترین مکانیزم‌ها در ساعت‌ها شناخته می‌شود و برخی افراد عاشق ساعت‌های مکانیکی به خاطر هنر و دقت آن‌ها هستند.

    مکانیزم معمولی (مکانیکی) ساعت‌های مچی

    مکانیزم معمولی یا مکانیکی کارکردی مکانیکی دارد و برای حرکت دسته‌ها و نمایش زمان از انرژی پنجره‌ی نشان‌دهنده‌ها (ساعت‌های آنالوگ) یا دیجیتال (ساعت‌های دیجیتال) استفاده می‌کند.

    قطعات مکانیکی مهم:

    1. منبع انرژی: در مکانیزم معمولی ساعت‌های مچی، انرژی از پنجره‌های نشان‌دهنده‌ها (ساعت‌های آنالوگ) یا باتری (ساعت‌های دیجیتال) تأمین می‌شود.

    2. صندوق: قطعه‌ای که تمام قطعات داخلی را در خود جای می‌دهد و ساعت را محافظت می‌کند.

    3. سیستم انتقال حرکت: ساعت‌های مکانیکی از دسته‌ها و ترسیم‌های مختلف برای نشان‌دادن زمان استفاده می‌کنند. این انتقال حرکت به وسیله‌ی یک سری دنده‌ها و کلاچ‌ها کنترل می‌شود.

    4. میزان‌ساز: برخی از ساعت‌های مکانیکی دارای میزان‌ساز هستند که به‌وسیله‌ی آن تنظیم زمان انجام می‌شود.

    مکانیزم خودکار ساعت‌های مچی

    مکانیزم خودکار در واقع یک نوع مکانیزم مکانیکی است که نیازی به باتری یا سلول خورشیدی برای تأمین انرژی ندارد. این مکانیزم با حرکت دسته‌های ساعت به‌طور خودکار انرژی تولید می‌کند و ساعت‌ها به‌صورت مداوم کار می‌کنند تا وقتی که استفاده‌کننده آن‌ها را دارد.

    قطعات مهم:

    1. منبع انرژی: انرژی در مکانیزم خودکار از حرکت دسته‌های ساعت تولید می‌شود.

    2. صندوق: صندوق در ساعت‌های خودکار مانند سایر ساعت‌ها وظیفه‌ی حمایت از قطعات داخلی و محافظت از آن‌ها را دارد.

    3. سیستم انتقال حرکت: این سیستم مشابه مکانیزم معمولی کار می‌کند و از دسته‌ها تا پنجره‌ها (ساعت‌های آنالوگ) یا صفحه‌نمایش (ساعت‌های دیجیتال) حرکت را منتقل می‌کند.

    4. توربین: یک قطعه مهم در ساعت‌های خودکار که با حرکت دسته‌ها انرژی را تولید می‌کند.

    همان‌طور که مشاهده می‌کنید، ساعت‌های مچی با استفاده از مکانیزم‌های معمولی یا خودکار کار می‌کنند و هر کدام از این مکانیزم‌ها دارای ویژگی‌ها و کارکردهای خاص خود هستند که به خوبی تجربه‌ی استفاده‌کننده‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

    بلاگ آریا زمان

    آخرین اخبار و مقالات ما را در اینجا مشاهده کنید
    Please select your product
    پیمایش به بالا