جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ساعت مچی Guess | ساعت مچی برند گس | قیمت ساعت مچی گس | برند گس | برند Guess

ساعت مچی برند گس | ساعت‌ مچی Guess | قیمت ساعت مچی گس | برند Guess

ساعت‌ مچی Guess که در سال 1983 معرفی شدند، در ساعت‌های مد پیشرو هستند و به عنوان بهترین لوازم جانبی، مچ دست را با ظاهری متداول و شیک تزئین می‌دهند. توجه مداوم به ایده های جدید و طراحی پیشرفته، برند گس را به روز نگه می دارد. استایل های زنانه شیک در این ساعت مچی برند گس ، متغیر است. ضمن آنکه این مجموعه برای مردان بهترین طراحی، مواد و تکنولوژی مردانه را در بر می گیرد. در واقع، اغلب مصرف کننده ساعت های برند Guess جوان، شیک و ماجراجو است. زیبایی و جسارت ساعت های چشمگیر این برند بخشی از لوازم جانبی ترند جهانی است. می توانید قیمت ساعت مچی گس را از آریا زمان دریافت کنید.

درباره برند گس

برند گس Guess برندی با سبک روز است که لوازم جانبی و پوشاک به ویژه جین را نیز در دستور کار خود دارد. این شرکت در بیش از هشتاد کشور حضور داشته و توانسته است به عنوان برند مد روز شناخته شود. به این ترتیب، برندGuess  ساعت های زیبا و لوکسی را می سازد که در تمامی دنیا عرضه می شود. صرف نظر از این، برند متعهد می شود که محصولات و خدماتی با کیفیت و یکپارچگی مناسب ارائه دهد که با برند و تصویر آن سازگار است.

ساعت مچی برند گس | ساعت‌ مچی Guess | قیمت ساعت مچی گس | برند Guess

تاریخچه ساعت مچی برند گس

International شرکتی است که مسئول عرضه ساعت مچی برند گس است و فعالیت خود را در سال 1981 با همکاری برادران مارسیانو ، ژرژ و موریس آغاز نمود. ضمن آن که سال بعد برادران آرماند و پل به آنها پیوستند و فعالیت این برند به طور رسمی و جدی در تولید ساعت های مچی ، گسترش یافت.

پیش از این، آنها مالک و اداره کننده یک فروشگاه زنجیره ای از 12 فروشگاه خرده فروشی در فرانسه بودند، اما کشور را ترک کردند. اولین محصولات آنها شلوار جین طراحی شده توسط Georges Marciano بود. باید گفت که ساعت مچی  Guess نیز، به لطف تمرکز مداوم بر ایده‌های تازه و طراحی پیشرفته، همچنان با روندهای امروزی مرتبط است.

شعار Guess تولید ساعت هایی است که خواسته های ترند مردان و زنان را برآورده می کند و به آنها کمک می کند تا از داشتن ساعت برند گس رضایت کامل داشته باشند. آنها دارای ساعت های مچی با قطعات طراحی واضح و متمایز هستند تا با مد روزمره مطابقت داشته باشند.

شرکت تجاری پشت راه اندازی ساعت های Guess، Callanen International است. Sequel AG که بخشی از گروه Timex است که به ویژه در ساعت های کوارتز ارزان قیمت و مکانیکی تخصص دارد. این ساعت ها ، ترکیبی عالی از نگین‌های زیبا در صفحه‌های طراح با دقت ساخته شده هستند که در واقع یک سرمایه‌گذاری بلندمدت خواهد بود.

Sequel AG یک شرکت سوئیسی است که دفتر مرکزی آن در زوگ، سوئیس قرار دارد. این شرکت ، یک مجوز 15 ساله را امضا کرده است که از 1 ژانویه 2007 آغاز شده و بدین ترتیب، منحصراً بر روی محصولات دارای مجوز خود تحت مارک های ساعت Guess تمرکز می کند.

ساعت مچی برند گس | ساعت‌ مچی Guess | قیمت ساعت مچی گس | برند Guess

قیمت ساعت مچی گس

ساعت‌های لوکس برند Guess سال‌ها اعتماد مشتریان به خود جلب کرده است. ساعت مچی  Guess از طریق شبکه ای متشکل از 60 توزیع کننده و 20000 فروشگاه خرده فروشی در بیش از 100 کشور در سراسر جهان فروخته می شوند. درخشش بی‌نظیر ساعت‌های مردانه و زنانه برند گس ، لذتی مطلق هنگام استفاده از آن را ایجاد می کند. ضمن آنکه قیمت ساعت مچی گس ، همواره در شرایطی ایده آل به مشتریان ارائه شده است. برای خرید و دریافت اطلاعات کامل تر از ساعت مچی برند گس ، می توانید با آریا زمان در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

 

 

به این مطلب امتیاز دهید
پیمایش به بالا