جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خرید ساعت رولکس اصل | انواع ساعت رولکس | قیمت ساعت مچی رولکس

خرید ساعت رولکس اصل

رایج ترین تصور از ساعت های لوکس بدون شک قیمت آنها است. آنها نسبتاً گران هستند، اما می توان گفت که واقعا ارزش آن را دارند. عامل اصلی تمایز بین ساعت‌های لوکس، زمان لازم برای ساخت آن‌ها و سطح مهارتی است که در این فرآیند انجام می‌شود. وقتی صحبت از ساعت‌های دست ساز و باکیفیت به میان می‌آید، ماه‌ها برای تولید یک ساعت در نظر گرفته می شود. اگر برای خرید ساعت رولکس اصل برنامه ریزی کرده اید، در این جا لیستی برتر از انواع ساعت رولکس را آورده ایم. در سال های اخیر، تقاضا برای رولکس به میزان شگفت انگیزی افزایش یافته است در حالی که تعداد تولیدات ظاهراً یکسان است و این باعث شده است که قیمت ساعت مچی رولکس افزایش یابد.

خرید ساعت رولکس اصل

انواع ساعت رولکس

در میان انواع ساعت رولکس ، نکته جذابی که برای خریداران مطرح است، ترکیبی از رولکس مدرن و قدیمی است که همیشه مورد بحث است. در هر دو طرف مزایا و معایبی وجود دارد. بسیاری از افراد هنگام خرید ساعت رولکس اصل مدل های قدیمی را ترجیح می دهند. اما ساعت های مدرن رولکس نیز در صورت موجود بودن، فوق العاده هستند. ساعت های برتر رولکس را در اینجا بررسی کنید و از میان آنها بهترین گزینه را متناسب با بودجه خود انتخاب نمایید.

رولکس Submariner 41 میلی متری

سال گذشته رولکس مجموعه جدید Submariner خود را معرفی کرد. این ساعت مچی جدید 41 میلی‌ متری کمی بزرگ ‌تر از مدل قبلی است، دارای سایز بند بزرگ‌تر، اما نازک‌تر است که ممکن است کمی بیشتر به یاد مدل‌ های غیر سرامیکی آن باشد. قیمت ساعت مچی رولکس Submariner را از آریا زمان بخواهید.

 رولکس ساب مارینر 126610LV

رولکس ساب مارینر سبز مدل 126610LV نسخه 41 میلی متری جانشین هالک است که در سال 2010 معرفی شد. جانشینی شایسته برای ساب مارینر سبز که در واقع برای جشن پنجاهمین سالگرد ساب مارینر معرفی شد.

 رولکس دیتونا

تا حدودی شگفت انگیز است که Submariners در انواع ساعت رولکس ، دارای طرفداران زیادی در سرتاسر جهان است. اما شاید برخی از افراد از کرنوگراف مارک ‌ها دست برداشته باشند که به سادگی قابل دستیابی نیست. این یکی از گران ترین ساعت های این برند است که برای خرید ساعت رولکس اصل باید هزینه کنید.

خرید ساعت رولکس اصل

 Rolex Explorer 36mm

اکسپلورر همیشه برای خریداران محصولات رولکس جذاب بوده است. شاید هنوز هم همینطور است، اما زمانی که رولکس نسخه های جدید 36 میلی متری فولادی و دو رنگ را معرفی کرد، کشش شگفت انگیزی در میان خریداران پیدا کرد. این رولکس جدید، در میان محصولات رولکس به خوبی می درخشد.

Rolex Datejust 36

Datejust در خرید ساعت رولکس اصل ، یک ساعت مچی مردانه کلاسیک است. امسال، رولکس تغییرات جدیدی را برای ساعت نمادین خود معرفی کرد. که این مدل نیز از آن جمله بوده و طرفداران خاص خود را دارد.

Rolex GMT-Master II

رولکس GMT-Master II بی نظیر است. این ساع با یک دستبند Oyster عرضه شده است. زمانی که رولکس معرفی جدید خود را انجام داد، سر و صدای زیادی در مورد آن وجود نداشت، اما به سرعت مورد توجه طرفداران قرار گرفت. قیمت ساعت مچی رولکس را می توانید از کارشناسان آریا زمان دریافت کنید.

Rolex Explorer II 226570

رولکس اکسپلورر II مرجع 226570 ، اوایل امسال معرفی شد که به عنوان جانشین اکسپلورر II مرجع 216570 که 10 سال پیش، در سال 2011 معرفی شد، می باشد. این ساعت یکی از ساعت های ورزشی رولکس بود  که به روز رسانی ها روی آن انجام شده است، اما این ممکن است تنها یکی از دلایل موفقیت آنها باشد. این ساعت را  هنگام خرید ساعت رولکس اصل در میان انواع ساعت رولکس خواهید یافت.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

 

 

به این مطلب امتیاز دهید
پیمایش به بالا